فرايندها و فناوري در صنعت دوربين مداربسته

۴۲ بازديد

فرايندها و فناوري در صنعت دوربين مداربسته

مردم به طور كلي چيزهاي بيشتري در زندگي خود نمي خواهند، آنها كيفيت بهتر در ابزار و نوع زندگي خود را جست و جو مي كنند. مردم  داده هاي بهتر، فناوري بهتر و فرايندهاي بهتر را پيش خريد مي كنند.

تحول ديجيتال و استفاده از دوربين هاي مداربسته مزاياي بهتر و قابل توجهي را براي امنيت ايجاد مي كند: به عنوان مثال ، سنسورهاي متصل به اينترنت اشيا، تجزيه و تحليل ويدئويي و يادگيري ماشين تهديدات را سريعتر شناسايي مي كنند. فناوري هاي گردش كار و اتوماسيون ، پاسخ هاي معمول را شناسايي ، بررسي و اصلاح مي كنند. فناوري مبتني بر ابر مزاياي زيادي مانند چابكي ، توانايي تحيلي در مقياس بزرگ و تحرك را فراهم مي كند.

بيشتر بخوانيد:   هايك ويژن    نصب دوربين مدار بسته

تلفن هاي هوشمند  و دستگاه هاي ديجيتال متصل به اينترنت ارتباط و همكاري در زمان واقعي را فراهم مي كنند. بنابراين رسيدگي به تمام نيازهاي  برتر در يك رويكرد امنيتي ضروري است  و شما ابتدا بايد بر اولويت ها و نيازهاي تجاري تمركز كنيد. استفاده از دوربين مداربسته براي تامين امنيت يك مكان يك موضوع بديهي است.

به اين فكر كنيد كه چگونه ساده سازي اساسي را در دستور كارهاي تبديل ديجيتال قرار دهيد تا اطمينان حاصل كنيد كه پيچيدگي هاي موجود در تكنولوژي، خطرات غيرقابل كنترل زيادي ايجاد نمي كند. يادتان باشد كه  طراحي مديريت ريسك امنيت سازماني در يك مدل عملياتي كسب و كار ، قدرت همكاران  شما را براي تغيير ايمن و مطمئن در زمان آينده فراهم مي كند.

تحول در جهان

نكته پاياني در اين خصوص اين است كه به هر حال فناوري ديجيتال در حال دگرگوني جهان پيرامون ما است و تحول ديجيتال در صنعت امنيت در آينده نزديك سرعت بيشتري هم خواهد گرفت و اين تحولات بر هر حوزه امنيتي نيز خود به خود تأثير مي گذارد. در حال حاضر متخصصان امنيتي علاوه بر ارائه خدمات امنيتي سنتي ، خدمات امنيتي با تكنولوژي هاي روز را نيز بايد توسعه دهند. پذيرش اين امر بر استخدام پرسنل امنيتي ، آموزش و تعامل كارمندان در تيم امنيتي و همكاران غير امنيتي تأثير مي گذارد. بنابراين كمربرندهاي خود را محكم ببنديد و آماده آموزش هاي جديد براي ورود به دنياي جديد با تغيير و تحولات تكنولوژيك سريع باشيد.

بيشتر بخوانيد:        تي وي تي   دوربين مداربسته     

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.