خمير دندان آلوئه ورا

۴۲ بازديد

خمير دندان آلوئه ورا

اين محصول يكي از محصولات شركت Forever در زمينه مراقبت شخصي است. در واقع اين خميردندان كه با نام ژل توت توليد مي شود ، يكي از بهترين خميردندان هاي جهان است. اين خمير دندان خاصيت سفيد كنندگي خارق العاده اي دارد.

 

خمير دندانهاي بدون فلورايد حاوي آلوئه ورا آلي

آلوئه ورا باقي مانده است كه براي كيفيت و تطبيق پذيري شامل مراقبت از دندانهاي گرانبها است. دندان هاي شما با خمير دندان Forever ، يكي از بهترين خميردندان هاي بازار ، براق مي شوند. اين خمير دندان با فرمولاسيون براي استفاده يا كل خانواده حاوي مواد اوليه با بهترين كيفيت است.

 

اين خميردندان براي بيماران گياهخوار نيز مناسب است زيرا نمي تواند حاوي مواد جانبي جانوري باشد. قرص نعناع فلفلي و نعناع فلفلي غذاهايي هستند كه باعث مي شوند احساس شادابي و تميز كنيد. از آنجا كه تمام محصولات Forever گياهي هستند و از گياهان آلوئه ورا ساخته مي شوند ، مي توانند از بالاترين كيفيت برخوردار باشند و گياهي باشند. از اين رو ، با استفاده از اين خمير دندان در دهان ، احساس شادابي ايجاد مي شود.

 

تركيب ژل آلوئه ورا قوي لثه ها و پوشش دهان را نرم مي كند و وقتي مسواك زدن بسيار دردناك است مي توان مستقيماً از آن استفاده كرد.

 

سالها تحقيق ، توسعه و ترميم با دانشمندان و دندانپزشكان فرمولي كاملاً فرمول شده براي هميشه بهم پيوند زدن كه در تميز كردن دهان و دندان موثر است. نتيجه فرمول آلوئه ورا است كه باعث شادابي نفس و سفيد شدن دندان بدون سايش مي شود.

 

خانواده شما از طعم و مزه و تميزي دهان شما بسيار راضي هستند و از آنجا كه دندان ها قسمت مهمي از دهان شما هستند ، بنابراين بايد از بهترين ها براي محافظت از آنها و استفاده از پوسيدگي دندان استفاده كنيد. زيرا در غير اين صورت بايد هزينه هاي زيادي را براي دندان هاي خود هزينه كنيد. بنابراين با كمك اين خميردندان از اين پس از هزينه هاي زيادي جلوگيري مي كند.

 

خواص مهم خمير دندان Forever

خاصيت سفيد كنندگي عالي

ضد سايش و پوسيدگي دندان

بدون فلورايد

از بوي بد دهان خودداري كنيد

از پوسيدگي دندان جلوگيري كنيد

خاصيت نسوزاندن بافت ها و تركيبات خمير دندان Forever براي دندان ها مفيد است. جوش شيرين يا پراكسيد كه در ساير محصولات وجود دارد ، ميناي دندان را از بين مي برد و باعث التهاب لثه ، زردي دندان و حساس شدن آن مي شود. نعناع طبيعي داراي طعم دلپذير و اثر ضد التهابي است.

 

اين خمير دندان ژله اي به شما امكان مي دهد به دليل وجود انرژي در بدن و توده هاي موجود در زبان و همچنين مواد غذايي باقي مانده روي لب در بدن بمانيد ، زيرا اگر اين مواد باقي بمانند زير لثه ها است ، يعني ممكن نيست. و اين يك مورد بسيار خاص است و يكي از دلايل ايجاد بوي نامطبوع در دهان شما اين است كه بهترين راه استفاده از اين خميردندان استفاده از خدمات دندانپزشكي با ليزر است.

 

اين خمير دندان ژله اي بدون مواد ساينده و سفيد كننده است كه مي تواند سريعتر از دندانهاي ديگر به مرور دندانهاي شما بپردازد و دندانها را سفيد كند و باعث آسيب رساندن به دندانپزشكي ميناي دندان شود و حتي به دليل خمير دندان Sensodine براي سفيد كردن ، آن وجود ندارد. براي جلوگيري از دندان درد يا حساسيت دندان استفاده مي شود ، اما اكنون استفاده از اين ژل دهان شويه را ترجيح مي دهد.

 

موارد و روش هاي استفاده از خمير دندان Miracle Forever

از خونريزي لثه جلوگيري كنيد: مسواك زدن روزانه مي تواند باعث خونريزي لثه شود.

بهبود زخم هاي دهان: فقط مقداري از آن را روي ناحيه آسيب ديده قرار دهيد.

بوي بد دهان: فقط از آن مانند خميردندان هاي معمولي استفاده كنيد.

كمك به افراد سيگاري: مقداري از آن را روي لب هاي خود بگذاريد.

كمك سرفه: مقداري از آن را قورت دهيد.

جوش ها را از بين ببريد: كمي از آن را روي جوش ها بماليد.

درمان سرماخوردگي: با آب گرم مخلوط شده و استنشاق شود.

تسكين سردرد: مقداري از آن را روي پيشاني قرار دهيد.

درمان گزش پشه و مورچه: مقدار كمي از آن را در محل گزش قرار دهيد.

سوختگي و زخم هاي پوستي: كمترين اطمينان را به پوست آسيب ديده وارد كنيد.

رفع خشكي ، تيرگي ، ترك و زخم پا: فقط مقداري از آن را روي ناحيه آسيب ديده قرار دهيد.

ترك پاشنه و خشكي: مقداري خمير روي پاشنه بماليد.

براي تسكين درد دندان درد: فقط مقداري از آن را در محل درد قرار دهيد.

شستشوي صورت: به طور مرتب از آن استفاده كنيد تا روي صورت بماليد.

درمان بواسير: از خارج استفاده مي شود.

مشكلات پوستي: مقدار كمي را از ناحيه آسيب ديده مانند عفونت هاي قارچي استفاده كنيد.

درمان زخم هاي موجود: مقداري ژل دندان بر روي زخم قرار دهيد.

براي تسكين گلودرد: كمي خمير دندان را با آب گرم مخلوط كرده و غرغره كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.